Gjest Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Er i uke 29 i dag og har kun bestilt vogn... Vi skal flytte i desember og har tenkt å kjøpe det jeg skal ha etter vi har flyttet, for å slippe å flytte på det i tilegg til alt annet vi har... Men nå har jeg begynt å få litt panikk.... Tenk om han skulle komme før tiden. Har jo ikke en body en gang... Kanskje jeg skal ta en shoppingrunde denne uka. Klærne tar jo ikke så stor plass, og de store tingene kan man vel bestille og si at jeg henter dem når jeg har flytta?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Går jo ann å kjøpe en sånn start-pakke, da. Vet om flere steder de selger pakker med bodyer, strømpebukser og pysjer og kanskje ha en bukse og genser/jakke sånn ganske snart. Kommer babyen før kan jo mannen din haste ut å kjøpe det aller mest nødvendige også. Når det gjelder seng, bilstol og sånt er det mange steder man kan kjøpe sånn med levering omgående - må ikke nødvendigvis regne med leveringstid. Ordner seg nok :-)
JANUAR GLEDE Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Veldig morsomt har akkuratt lagt en innlegg med samme tittel:)
Gjest Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Jeg har hele tiden tenkt at det er så lenge til, men når jeg hoppet over fra andre til tredje trimester leser man jo mye mer om rier og fødsler, at nå begynner jeg å innse at det virkelig ikke er så langt fram likevel...
Sunniva78 har to små Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Jeg måtte virkelig skjerpe meg for å ikke gå amok før ordinær UL, men straks den var overstått begynte jeg handlingen:-) Vi er i rute tror jeg, har kjøpt/arvet: kommode vogn dunpose bilstol seng vugge badebalje sengetøy stelleveske kluter bamse/sutteklut stelleprodukter håndduker (med og uten hette) helsetepper ammepute ammeinnlegg i ull dyner til seng og vugge masse klær, mest i str 56 PUH, tror jeg fikk med det meste;-) Det som gjenstår er bl.a. stellebord, brystpumpe og lammeskinn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå