Gå til innhold

Hva har dere handlet? Har ikke kjøpt noe enda....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 29 i dag og har kun bestilt vogn...

Vi skal flytte i desember og har tenkt å kjøpe det jeg skal ha etter vi har flyttet, for å slippe å flytte på det i tilegg til alt annet vi har...

Men nå har jeg begynt å få litt panikk.... Tenk om han skulle komme før tiden. Har jo ikke en body en gang...

Kanskje jeg skal ta en shoppingrunde denne uka. Klærne tar jo ikke så stor plass, og de store tingene kan man vel bestille og si at jeg henter dem når jeg har flytta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går jo ann å kjøpe en sånn start-pakke, da. Vet om flere steder de selger pakker med bodyer, strømpebukser og pysjer og kanskje ha en bukse og genser/jakke sånn ganske snart. Kommer babyen før kan jo mannen din haste ut å kjøpe det aller mest nødvendige også. Når det gjelder seng, bilstol og sånt er det mange steder man kan kjøpe sånn med levering omgående - må ikke nødvendigvis regne med leveringstid. Ordner seg nok :-)

Skrevet

Veldig morsomt har akkuratt lagt en innlegg med samme tittel:)

Skrevet

Jeg har hele tiden tenkt at det er så lenge til, men når jeg hoppet over fra andre til tredje trimester leser man jo mye mer om rier og fødsler, at nå begynner jeg å innse at det virkelig ikke er så langt fram likevel...

Skrevet

Jeg måtte virkelig skjerpe meg for å ikke gå amok før ordinær UL, men straks den var overstått begynte jeg handlingen:-)

Vi er i rute tror jeg, har kjøpt/arvet:

kommode

vogn

dunpose

bilstol

seng

vugge

badebalje

sengetøy

stelleveske

kluter

bamse/sutteklut

stelleprodukter

håndduker (med og uten hette)

helsetepper

ammepute

ammeinnlegg i ull

dyner til seng og vugge

masse klær, mest i str 56

PUH, tror jeg fikk med det meste;-)

Det som gjenstår er bl.a. stellebord, brystpumpe og lammeskinn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...