Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 sliter veldig med halsbrann om dagen, noen som har noen råd. Går inn i min 30 uke imorgen og det jo en stund igjen.
Trude79 Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Mandler mildner halsvbrannen for ei stund... Beste tipset jeg kan gi er å knaske et par stykker Galviscon. De hjelper. Synes de er ekle å tygge og svelge, men halsbrannen forsvinner i allefall i flere timer! Jeg er og vanvittig plaget med halsbrann, men Galviscon gjør dagen og ikke minst natten myyye bedre! Lykke til!
ruffen Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Flytende gaviscon...smaker fryktelig, men hjelper fantastisk bra. Rå gulerøtter lindrer også en del for min del... Og å spise noe litt tungt fordøyelig, som knekkebrød, om kvelden.
Sunniva78 har to små Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Jeg synes flytende Gaviscon er mye bedre enn tablettene. Forferdelig å tygge på de når man våkner på natta, setter seg fast i tennene og vokser i munnen... Ta deg en slurk rett før du legger deg!
KristineH79 Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Enig m de over men sover oxo på 3 puter, 1under skulder og 2 under hode pluss at jg har hatt 2 planker under sengebeina... Dette hjelper mot sure oppstøt som jeg sliter m sammen m halsbrann!
frøydis m/ 4 Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Melk, evt. sjokomelk hjelper mange
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Klaget om halsbrann til jordmoren min sist jeg var på kontroll. og hun tipset meg om å suge på en skive sitron en stund.. for meg hørtes dette helt absurd ut og trodde det skulle gjøre halsbrannen verre.. men det funker faktisk. men det er viktig at man ikke spiser like etter.. vent helst en halvtime eller en times tid før du hiver i deg en matbit.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Lovehearts, sjokomelk (melkeprodukter generellt). Har prøvd alt annet, og desse er mine beste råd!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 Har noen tabletter fra apoteket som heter Link-de funker godt for meg..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #10 Skrevet 11. november 2007 Har prøvd Gaviscon, men virker ikke så bra på meg. Fant noe på helsekosten som heter Fruktin, kan brukes av gravide. Du får 30tabl til 50,-. Disse smaker mint, er helt geniale =)
Christel med to i magen Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 Fikk beskjed på apoteket om at Link helst ikke bør brukes av gravide; høyt kalkinnhold kan påvirke fosteret. Gaviscon anbefales i stedet. Har du ellers prøvd Nyco fruktsalt? Funker fint utblandet i romtemperert vann. Melk, biola og banan virker også på meg. Og dessuten hjelper det å styre unna fet og sterk mat.
Nr2_04jan08 Skrevet 12. november 2007 #12 Skrevet 12. november 2007 Bli totalavholds på produkter som appelsinjuice, brunost og kaffe. Det ble rene mirakelkuren for meg! Brunost var faktisk verst. Får heller spise det når babyen kommer ut.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå