Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Trenger hurtig svar på følgende: Når slimproppen har løsnet, kan jeg da være i offentlig basseng? Mener å ha lest at jeg ikke skal det pga infeksjonsfaren.... Håper på svar så fort som mulig da jeg ofte er å trener i vann.... På forhånd takk!
*1+1=2 små* Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 kan du ikke ringe din jm i morgen? Jeg spurte min fysioterapeut fordi det er jo ikke sikkert jeg legger merke til at slimproppen går! Hun trodde nok det skulle gå greit, men er jo mange som sier noe annet
ruffen Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Både legen og fysioterapeuten min sa at man ikke skulle bade i offentlige basseng etter at slimproppen hadde løsnet, nettopp pga infeksjonsfare ja. Men...det er sikkert mange som gjør det likevel, som ikke merker at slimproppen går osv..
KristineH79 Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Jeg har fått høre av jm og fysio (som har vanntreninga) at man kan bade i basseng selv om slimproppen har gått. Men når vannet går skal man ikke gå i offentlige basseng for da er d infeksjonsfare... Men siden jormødre sier forskjellig, burde du kansje ringe føden, de burde være oppdadert!
Athravil Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Snakket med føden om litt forskjellige ting, bl.a. lurte jeg på om min slimpropp var gått og om jeg da kunne fortsette med bekken-bassengtrening, og fikk til svar at jeg bare skulle fortsette med det.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 tuuusen takk til dere som har svart. Jeg har valgt å ikke delta på flere vanntrim nå, har termin 4 desember, så det er jo ikke lange tiden igjen heller.
*1+1=2 små* Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 snakked med min JM i dag og fikk beskjed at så lenge ike vannet har gått er det ingen problem å bade! Jeg har termin 23.11 og skal på svømming i morgen! lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå