Gå til innhold

Dere som har vært gravide før....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke symptomer hadde dere før dere testet positivt? Jeg har IKM på fre... ja eller hvis jeg skal se på de 2 siste gangene så er det 4 dager etter... og jeg har kjempe ømme pupper, hoven i magen, veldig godtesyk..... men jeg vet ikke om det har med TR å gjøre eller så jeg bare lurer på hva dere har hatt for symptomer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt. Begynte å kjenne etter om jeg var kvalm eller noe dagen etter positiv test (som jeg tok samme dag som IKM) og da kjente jeg det, men merkelig nok merket jeg absolutt ingenting med brystene før jeg etter noen måneder synes de var blitt mye mørkere......De var hverken øm eller sår eller noe.......

Skrevet

Sist mistet jeg mensen måneden før jeg ble gravid. altså siste mensen i sept og ble gravert i oktober, testet positivt i november. Je fikk ømme pupper, og var rar i magen, nederst, Det kjentes ut som det "boblet"...Men jeg trodde jo ikke jeg var gravid da, likevel, for testet jo negativt hele tiden! :) Det var rare greier...

Skrevet

Heisann!

Mitt første tegn på svangerskap har begge gangene vært oppblåsthet / treg mage før IKM - den er bankers for meg :). Ømme pupper har nok først kommet litt senere for min del.

Skrevet

Jeg hadde null symptomer, med unntak av at jeg aldri fikk mensen på ikm-dagen. Ellers kom jo symptomer og det som ev. måtte høre med etterhvert, men det var etter positiv test :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...