storebror og junibaby=) Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Har jo "kronisk"mens murringer her jo.... fikk mensen denne mnd,på dag 35.ca 5 dager over tiden.Hadde før det hatt en del mens murringer.Over 1 uke siden den var ferdig,men fortsatt mye mens murringer....Tok faktisk en test og,bare for sikkerhets skyld.Neg. Var veldig øm i magen under mens denne gang og. Og litt stikninger har jeg. Hvorfor i alle dager er det slik? Lenge siden pilleslutt,og hatt regelmessig mens før det.Men de 2-3 siste gangene har den blitt et par dager lenger for hver gang. Var hos gyn før denne mens(bare rutinekontroll,celleprøver ol)og tok ul.samtidig også.(ikke pga.dette,men rutine det og)Alt så da bra ut. Hva i alle dager skjer?
ZamZam Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Kan det være at du har fått en infeksjon, sopp, ryggplager kan også gi smerter i mage og ikke nødvendigvis bare i ryggen, det kan være muskel smerter, stress kan også utløse smerter? Litt rart at det skulle komme så kjapt etter at kontrollen var ok, man vet jo ikke.. Jeg ville ha sett det ann noen dager og evt tatt kontakt med gynokologen igjen..
storebror og junibaby=) Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 dytter litt jeg.... er ikke veldig sterke murringer da,men kjenner det jo
storebror og junibaby=) Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 noen som vet i dag da?
storebror og junibaby=) Skrevet 12. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2007 ingen som har hatt lignende før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå