Føken siruppsnipp Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Vil ikke legge ut hvis hvem som helst kan kopiere dem til sin maskin. Noen som vet?
blir 3 barnsmor Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 du kan hvertfall bestemme at det bare er dine venner som får se dem ... mer vet eg ikkje
Føken siruppsnipp Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Ja, og det har jeg gjort, men alikevel så har jeg ikke lyst til at alle de skal kunne "stjele" bilder av meg. Har tatt bort bildene fra profilen intill videre.
☆lillastjerne☆ Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Er det noe spesiellt man må gjøre for at kun vennene skal kunne se dem?? Tenkte det var slik uansett???
Føken siruppsnipp Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 Du må inn på edit album info, der kan du velge om alle eller kun dinne venner kan se bildene dine
Gjest Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 jeg er på facebook alså. å de går ikke an å se bildene til andre personer som man ikke kjener.
LadyLuck & Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 du skal "liksom" kunne beskytte dem, men var en artikkel i bt,vg eller hva det var for en stund siden som fortalte at det ikke stemte.
Leeloo76 Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Uansett kan man vel kopiere ved å bruke Printscreen funksjonen, selv om det ikke blir samme kvalitet på filen som en vanlig bildefil. Så hvis du absolutt ikke vil at noen skal kunne kopiere dine bilder bør du la være å legge dem ut ja.
rødhette* Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 åjoda, hvis profilen din er åpen for alle på samme nettverk, kan man se bilder til folk man ikke kjenner. Det har da jeg gjort. Og til HI: så lenge du legger ut bilder på internett, uansett hvor så lenge andre har tilgang til siden, er det en mulighet for andre å lagre dem og printe dem ut, uansett om du beskytter dem. Eneste stedet du kan legge ut uten at andre kan gjøre det, er hvis du legger dem i eget fotoalbum på fotoknudsen, eurofoto e.l., der det kun er du som har passordet til albumet ditt, og det er sperret for alle andre.
☆lillastjerne☆ Skrevet 11. november 2007 #10 Skrevet 11. november 2007 Kan noen forklare meg litt nærmere akkurat hvordan man låser profilen sin, slik at kun venner kan se på den????? ER så dårlig på slikt.....
virra Skrevet 11. november 2007 #11 Skrevet 11. november 2007 Tror også jeg har lest at for å få facebookprofil aksepterer men blant annet på at facebokk får rettighetene til alt som blir lagt ut der. Det betyr (hvis ikke jeg har misforstått helt) at de får rettighetene til dine bilder og kan bruke dem som de vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå