snuqx Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 HAr denne uken hadd en rar smak i munnen, og rett og slett dårlig ånde. Jeg pusser tennen, men rett etterpå så er smaken der igjen. Noen som har opplevd det?
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Er det den berømte metallsmaken? jeg har hatt det siden et par dager etter forsøket....og masssse spytt hele tiden. Hvis dette fortsetter må jeg få meg en sånn som tannlegene har...hehehehe bare 3 dager til testing her...hvis jeg klarer å holde ut så lenge!! når kan du teste?
snuqx Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Kanskje det er den. Jeg tør ikke håpe. Tror egentlig jeg inbiller meg alt. Jeg har ikm onsdag eller torsdag, men jeg tror jeg skal teste tirsdag morgen. Får se om jeg klarer å vente. Vi har holdt på nå i 15pp uten å lykkes så jeg er redd jeg inbiller meg alt. Har gått på pergo denne mnd og var på Ul hvor gyn. fant to modne egg. Så det er ekstra spennende denne mnd. Tvi, tvi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå