Gå til innhold

Rar smak i munnen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

HAr denne uken hadd en rar smak i munnen, og rett og slett dårlig ånde. Jeg pusser tennen, men rett etterpå så er smaken der igjen. Noen som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det den berømte metallsmaken? jeg har hatt det siden et par dager etter forsøket....og masssse spytt hele tiden. Hvis dette fortsetter må jeg få meg en sånn som tannlegene har...hehehehe

 

bare 3 dager til testing her...hvis jeg klarer å holde ut så lenge!! :D når kan du teste?

Skrevet

Kanskje det er den. Jeg tør ikke håpe. Tror egentlig jeg inbiller meg alt. Jeg har ikm onsdag eller torsdag, men jeg tror jeg skal teste tirsdag morgen. Får se om jeg klarer å vente. Vi har holdt på nå i 15pp uten å lykkes så jeg er redd jeg inbiller meg alt. Har gått på pergo denne mnd og var på Ul hvor gyn. fant to modne egg. Så det er ekstra spennende denne mnd.

 

Tvi, tvi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...