YumYum2 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Er dette mulig? var på 3D ul i uke 28 og da sa han at hu satt i seteleie med rompa veldi veldi veldi godt nede i bekkenet. derfor jeg hadde så smerter. han sa at hu nærmest satt fast. kan kjenne at hu fremdeles ligger veldi langt nede og ikke beveger seg oppover. er nå 30+2.
Eskimo Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Hei! JM nevnte dette i dag og eg fekk intryll av at babyen kan feste seg i seteleie og ja. Kan ikkje sei 100%,men min er i seteleie og så sa ho at rumpa ikkje sat fast... så eg gjekk ut i frå at ho ikkje har "festa stumpen" Har du snakka med JM om setefødsel?
YumYum2 Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Ska te JM på onsdag så hvis hu sitter fast får jeg nok litt info:) tror ikke jeg tør føde i seteleie. kanskje ikke bekkenet er fullt utvikla siden jeg bare er 17. men får ta mål. Merker godt at hu fremdeles ligger med rompa ned. uff. skikkelig auau i skambeinet og bekkenet. hrmf:P
Eskimo Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Kan me velga om me vil føde eller ta KS om babyen ligge i seteleie? Eg har fått eit par veker på at ho skal snu seg, om ikkje skal eg opp og måle bekkenet og babyen...HJELP! Har liten tru på at ho snur seg, for ho har ligge slik så lenge eg har kjent korleis ho har ligge... Får kryssa fingrane for oss begge:-)
YumYum2 Skrevet 12. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2007 ja man kan visst velge om det er seteleie:P hu har liggi sånn siden første ul i uke 12 (pga blødning). håper hu snur seg. er jo god tid ennå men om hu allerede har festa seg er det vel ikke enkelt å "løsne" stumpen hennes:P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå