MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 ...nå har snuppa mi amma nesten 1 1/2 time på begge pupper til sammen, men virker fortsatt litt urolig.. Hva kan det være? Tips??
Gjest Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 En rap hun ikke får opp? En bæsj som ikke kommer ut?
beibiboom Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 kan det være at du ikke har nok melk på kvelden? det skjedde med meg... trodde at hun sugde og sugde (eller, dvs hun gjorde jo det, men ingenting kom...). det skal ikke være sånn at man ammer så lenge! en halvtime max sa de på hs. jeg begynte med tillegg på kvelden for å spare opp melk til natta.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Huff slitsomt... hvor gammel er hun? Det er helt vanlig å ha maratonøkter om kvelden. Særlig når de er små. Her er noen artikler om temaet http://www.babyverden.no/templates/Article____12123.aspx http://www.babyverden.no/templates/Article____13360.aspx
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 Ho er 8 uker...!! Det pipler ut melk når jeg presser på puppen...men om det kommer no når ho suger, vet jeg ikke!! Vil liksom ikke begynne med mme enda...!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 heeeelt vanlig med sånn amming når babyen er så liten... det går seg til etterhvert. Hvis du er redd hun får for lite mat (som er veldig lite sannsynlig) så sjekk vekten noen ganger ekstra på helsestasjon (det står vel en vekt fremme som du kan bruke på egenhånd). Hun bør også ha 4-6 våte bleier i døgnet.
vår2007 Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 sånn har jeg hatt det med begge mine.Tror det har noe med at det er litt mindre melk om kvelden.Har måttet ammet i timesvis virke det som på kvelden.Kan også være såkalte økedager,der babyen vokser mye. ..Ikke begynn med mme enda,da kan du selv få mindre melk.Se det litt ann,en god pekepinn er vekten hennes,at hun går fint opp i vekt. Kan også være litt luftplager,men mange babyer er litt mere urolig om ettermiddagen uten helt at man vet hvorfor.Min erfaring ihvertfall:) klem
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Tuuuusen takk for svar jenter;)))))
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 11. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. november 2007 ops, ble visst anonym...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå