Gå til innhold

Normalt,eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både nå og før jeg ble gravid har jeg gått unormalt mye på do. Jeg er så ofte tissetrengt, men når jeg går på do er det jo nesten ingenting som kommer. Scannet blæra mi en gang på jobb da jeg var kjeeempe tissetrengt, og da var det bare 150ml i den.

Nå når jeg er gravid i tillegg er det et mareritt, er bare 23 uker på vei snart, men har sprunget på toalettet ørti ganger både natt og dag..Og da må jeg virkelig også, selv om det kommer lite så er trangen der så innmari...

Normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hva det heter, men er en ''sykdom'' som veldig mange har at de må ofte på do. Overhodet ikke alvorlig altså. Og man må gå på noen piller for å få normal tid mellom doturer igjen.Er sikker på at du får svar visst du tar en tur til legen.

Skrevet

Visst det er avklart at du ikke har urinveisinfeksjon så er sjansen for at du lurer deg selv til å tro du må på do uten at det faktisk er nødvendig. Blæren din trenger å få fylle seg fullere enn den gjør nå så hold deg så lenge det går og prøv å sette ny rekord mellom hver do tur du tar så vil dette problemet gi seg. Skal sies at om du er gravid så går man hyppigere på do uansett. Men siden dette var et problem før gravditeten så tror jeg nok at dette kan være der ditt problem ligger som sagt visst andre medesinske grunner er utelukket.

Skrevet

jeg har også ett problem der! jeg er skikkelig tissatrengt, setter meg på do og blir ALDRI ferdig. det kjem noen spinkle stråler, så drypper og drypper og drypper det... fler som har det slikt?ubehagelig og slitsomt. føler jeg aldri får tisset nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...