Papegøyeblomst Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Er ingen igjen der som jeg heier på nå...Men hu fæle jenta med lyst hår og hestetenner, hu kan gjerne pelle seg hjem, usj... Makan til kjedelig og usjarmerende dame! Skulle ønske Peter fikk seg en skikkelig på snørra, men de kan vel ikke la han dra hjem nå som det er så mye dramatikk.... Sukk, at jeg gidder å engasjere meg, men ikked så mye annet å finne på for en ensom alenemor på en søndags kveld.... (lillegutt sover)..
krokofant666 Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 jeg håper nesten han blir. Jeg ler meg i hjel der han springer rundt og snakker om krig før kampene, maler seg med aske og greier. Herregud, mannen er jo skada. Burde blitt skjerma for seg selv. Men glad han ikke blir det, for da har jeg noe å le av på søndagene.
☆Anonymia☆ Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 er enig med bang og olufsen jeg... er jo underholdning å se på han,ler meg ihjel jeg,fatter ikke at det er mulig å oppføre seg sånn,voksne mannen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå