Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 hei jeg heter gunn iren og jeg har et problem. mannen min håkon kjefter alltid på vår eldste datter Anne-Hanne. hun er 10 år og hun sy nes det er veldig leit. Håkon er alltid snill og grei mot Leif-Svein på 9 år, Hilda -Gunda og Gunda- Hilda som er 6 år gamle tvillinger, og han er også alltid snill mot Kjell-Per på 4, Høsbjørg-Laila og Sturla-Knut på 2. men så er han slem mot minstemann på 5 mnd også, han heter Gunnulf-Håvard-. oppkalt etter meg oh Håkon. alle barne er oppkalt av bestefoeldre, oldeforelde osv... men hva skal jeg gjøre med at Håkon HATER Anne-Hanne og Gunnulf-Håvard?
Libido- Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Han er nok misunnelig fordi de har så flotte navn! Terapi kan kanskje være noe? Eller har du foreslått navnebytte? Eller så kan han jo få seg et flott mellomnavn, det blir ikke så drastisk liksom..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 hæ?kan ikke være grunnen det da. jeg er jo ikke dum. han kan da virkelig ikke bli sur pga navnet. han var jo med å bestemme altså
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Kanskje han får for lite oppmerksomhet, kanskje de to du nevner er ektstremt krevende og han synes han får for lite tid til å kose med deg og lage flere anne-hanne`er og leif-per`er???
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 det hørtes logisk ut. Leif-Per var forresten et utrolig stygt navn.
Gjest Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Jeg tror det hele ligger i at Anne-Hanne har litt problemer med at Hilda-Gunda og Gunda-Hilda er tvillinger, og det irriterer Leif-Svein som synes det er kjempe fint. Så kommer jo Kjell-Per og til stadighet provoserer Leif-Svein, og dette går automatisk utover Høsbjørg-Laila. Slik jeg forstår det, har Høsbjørg-Laila en tendens til å la humørsvingningen sin gå utover Sturla-Knut som til stadighet er sjalu og vanskelig mot lillebror Gunnulf-Håvard. Jeg tror det er lite du kan gjøre.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 joa men høsbjørg-laila og sturla-knut er også tvillinger. plager ikke det anne-hanne? og hva har Mannen min med dette å gjære?
Gjest Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 Nei, det plager ikke Anne-Hanne i like stor grad, ettersom hun kjenner seg igjen i Høsbjørg-Laila. Største grunnen til at dette plager mannen din er fordi det Sturla-Knut er sengevæter.
Gjest Skrevet 11. november 2007 #10 Skrevet 11. november 2007 det er ganske dumt å hate barna sine når man er pappa for da skal man elske barna over alt på dene jord!!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #11 Skrevet 11. november 2007 jeg er helt enig hotbabe. du er nok lurere enn du ser ut som.
Northernlights Skrevet 11. november 2007 #12 Skrevet 11. november 2007 Det er nok fordi han har tatt hemmelig DNA test,og funnet ut han ikke er pappan. Til noen av dem. ;o)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #13 Skrevet 11. november 2007 tuller du?? tror du han har funnet det ut???????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå