2barns mor Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Nå er jeg virkelig idèløs. Vi har hatt det meste på syforeningene både ost og kjeks, salater av alle slag, gryteretter, oppsmurt, pizza, taco, wraps, grønnsaker og dip osv. Noen med tips til meg? Skal ha syforening i morgen
2barns mor Skrevet 11. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. november 2007 Ingen som har syforeninger her da??
Gjest Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 pai? Kjøp den feridge firkantbunnen fra maizenna, minst like god - og langt mindre tidkrevende (selvlaga deiger blir ofte så smøraktige.., butterdeigete) serveres med det du selv vil, selv liker jeg kalkunskinke, ost, paprika, mais og purre. Bland i den fløteblandinga som står på pakka, serveres med salat, hvitløksdressing og baguetter
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 *lomper med kremost, laks og dill, lag 4-5 biter av en lompe og sett på en tannpirker *brødstenger med salami, soltørket tomat og kremost. hakk opp soltørket tomat. ta kremost på en salamiskive, litt soltørket tomat og rull rundt brødstengerne.
2barns mor Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 Her var det flere gode tips ja!! Men er åpen for fler!
katty Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 lasagne med salat og rundstykker pizza reker supper
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 * wraps med spekemat, potetsalat, purreløk * prøved en gang å lage kyllingsuppe som skal inn i ovnen, det står bakpå hvordan, Toro sin kyllingsuppe, nam nam salat og baguetter til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå