Solitude Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Nå er jeg irritert på x'en, faren til min elste. Før hun skulle til han i helgen, så ringte jeg han ang. en ny privat avtale pga. bidraget. Bidraget skal ned ca. 1000. kr. og siden jeg ikke ville diskutere dette med henne til stede så ringte jeg han på forhånd og det var greit, sa at jeg kom til å gi han et konvulutt med avtalen + utregningene fra nav og at det eneste han trengte å gjøre var at skrive under hvis han var enig. Og for all del holde elste jenta unna diskusjon/snakk om bidrag. Joda, i dag leverte han jenta hjem. Og rett etter at han kommer inn døren så begynner han å fortelle rett foran jenta om at han hadde vært innom bidragsveilederen på nettet og at det og det beløpet var jo helt likt det som var i privat avtalen, så den kunne han godt skrive under på. Og at nå skulle det bli fint å gå ned 1000. i bidrag pr. måned og bla, bla, bla.. Prøvde å sende jenta opp slik at hun ikke hørte hva han sa, men hun stod der og stirret og flyttet ikke en fot. Og ikke fik jeg han til å skjønne tegningen heller. Jepp.. kjempeflott for henne å høre på pappa snakke om bidrag. Halloo i luken... ingen hjemme eller. Visse ting trenger ikke barn å høre på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå