Gå til innhold

Noen som vet hva denne filmen heter? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så den på tv for flere år siden, og har så lyst til å se den igjen. :) Handlet om en dame som fant ut at hun var gravid rett etter hun hadde truffet drømmegutten. Han var ikke faren, men ble så glad når han fikk høre det at hun ikke turte å fortelle det.. Han forstod det imidlertid da fødselen startet litt vel tidlig (etter hans beregning... hehe..) Han ble kjempesint og hun flyttet hjem til foreldrene sine, tror jeg, og så endte det selvfølgelig godt til slutt.. Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høres ut som Watermelon.

Jeg likte godt boka, altså Watermelon av Marian Keyes. :)

Skrevet

Åå, den boka har jeg, faktisk, men har ikke rukke å lese den ennå. Vittig hvis det er den da! ;)

Skrevet

De har tatt seg noen kreative friheter i filmen, men du vil nok kjenne den igjen hvis det er den samme. Jeg leste boka først og ble skuffet av filmen, men slik er det jo ofte hvis man først har lest boka.

Koselig gravidlesning når man har bolle i ovnen. Jeg har ingen bolle ennå - det ligner vel mer en peanøtt foreløpig..:)

Skrevet

Ja, for i boka er hun vel gift med pappaen til barnet? Jeg husker egentlig ikke om filmen var noe særlig bra, og kan godt skjønne du ble skuffet hvis du leste boka først, men som du sier; Alltid koselig med sånne ting når man har bolle i ovnen selv! ;) Hihi, hvor gammel er peanøtten? Min begynner vel snart å ligne mer på et brett med boller. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...