Pearly Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Finner ikke noe skjema. Poden har fått bhg plass, utrolig nok, i Oslo...:-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 egentlig skal barnehagene gi melding til nav.. men det kan være greit å gi beskjed selv. tror ikke det finnes noe skjema.. bare en telefon dit så ordner det seg nok!
Pysa Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 send et brev til trygdekontoret. navn, fødselsdato, bhg og sluttdato. ikke regn med at kommunen klarer å finne ut av dette selv, det er lurt å si fra.
prekæs Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Jeg tok en kjapp telefon. Husk at du får kontantstøtte ut den første mnd i barnehagen:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Det der går vel av seg selv? Jeg avbestilte aldri kontantstøtten. Tror jeg...
Pysa Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Det skal gå av seg selv. Men her (Oslo) ringte jeg på forhånd til nav og sa fra, og så nevnte jeg det da jeg var innom for noe annet, og det var slettes ikke registrert. Får man for mye, skal det jo tilbakebetales, så det er like greit å passe på selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå