Gå til innhold

Hvordan lagrer man babyklærne best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal ha dem oppe på mørkloftet til neste baby kommer. Er det greit å legge dem i en pappeske, eller er det andre lagringsmåter som er bedre? Kjøpe møllkuler kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker de plastboksene fra Europris. Det er sånne håndtak som sitter fast på siden som en vipper opp over lokket, hvis du skjønner. Så tar de ganske mye klær. Kan pakke de helt sprengfulle. Lokket er delvis gjennomsiktig (sånn frostet) så jeg ser igjennom på lappen jeg har lagt øverst på alle boksene med hva slags str det er i boksen. Feks 74-80.

Det koster ca 40 ,- pr boks. Får de i mange kule farger. Finnes helt sikkert mer økonomiske og bedre måter å lagre klær på enn dette, men de jeg har hatt lagret nå i 2 år på loftet lukter enda like godt og er like fine.

Skrevet

Kjøp plaskasser med lokk på Europris, de er kjempefine å lagre klær i. Ikke får musa gnagd seg igjennom så fort heller..

Skrevet

Pappesker eller oppbevaringsposer i bommul eller lin er best for da får klærne "puste" og du slipper innestengt lukt eller andre problemer.

Skrevet

JA, det var lurt! Tusen takk for tipset:)

Skrevet

min erfaring med pappesker og linposer er at de fort tar opp lukten som ellers er i rommet. Hvis klærne er tørre og "godtluktende" når de pakkes i plaskboksene bevarer de denne lukten. Men dette er som sagt min erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...