Gå til innhold

Flere med syke barn nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som er full i feber på 5. dagen nå. I går brøt det ut et voldsomt utslett på bryst, mage og rygg, og i dag er hele gutten rød. Var til lege i går, og igjen i dag. Hun lurer på om det er skarlagensfeber, så nå har han fått antibiotika.

Han har vært så slapp, at det har vært forferdelig å se på. Så i morgen har vi bestemt at da skal han bare være frisk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, heldigvis. Nå vil jeg _ikke_ ha noen som helst sykdom på besøk før de 4 yngste er ferdig opererte om vel 2 uker. Vil _ikke_ha noen utsettelse av operasjonene. Så jeg krysser fingrene alt jeg orker fram til da.

Skrevet

Ja, her er begge syke, men ikke så voldsomt som din da. Maaasse snørr og litt feber.

Skrevet

Her er lillebor på 2,5 syk, snørr, hoste og omgangsyka, har holdt på siden torsdag...

Skrevet

Oi, da skjønner jeg du ikke vil ha noe i hus nei! Hva de skal opereres for da? (hvis du vil svare da) Og så 4 stykker og...

Skrevet

Jepp, her har snuppa ørebetennelse. Og hoster som en voksen mann som fører til at hun har ennå flere oppstøt ifm refluksen sin og med det kjempevondt :-(

Men begynte iallefall på penicillin i dag, + øredråper + cosylan hostesaft så håper det bedrer seg fort!

Så nå er det mye medisiner her for henne stakkar

Skrevet

De skal bare ta mandlene, men blir de forkjølte eller syke på annet vis kan de jo ikke opereres. Ønsker de neste to ukene går fort, med stabilt vær og lite "bassilusker" i omløp.;-)

Skrevet

Huff, håper ikke det. Hun spydde masse på fredagen, var helt frisk lørdag, men begynte på an igjen natt til i dag med spying. Måtte dusje henne to ganger i natt, skifte på senge flere ganger og vaske på rommet hennes. I tillegg skulle jeg på tidligvakt i dag, kjipe greier....Men nå virker hun frisk igjen, håper ikke det blir noe tilbakefall igjen.

God bedring til dere med syke barn!

Skrevet

Huff da, det er ikke den 4 barnesykdommen da,eller 3 dagers feberen da? bare at feberen varer lenger,hm men hørtes jo ut som skarlagens feber også..

Her lå silje med 39,5 i feber på fredag og 38,5 i går, veldig forkjølet, bedre i dag, og lillebror på 7 mnd er veldig forkjølet,men ingen feber heldigvis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...