Gå til innhold

hvor mange tåteflasker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal seff. prøve å amme, men tenkte det var lurt å ha noen flasker i hus og.kjøpte startpakke med avent, to store og to små flasker. tenkte å kjøpe meg brystpume avent også. hoder dette til å begynnne med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det holder vel i starten. Holdt for meg en god stund, men kjøpte noen i tillegg til den pakken etterhvert da ammingen ikke fungerte og han gikk over til bare flaske.

Skrevet

Hvor får dere kjøpr slike startpakker?? Har sett rundt etter det, men har ikke funnet ennå... Hvor mye kostert det??? :o)

Skrevet

Hvor mange flasker man trenger kommer veldig an på bruken man har av de. Selv var jeg nødt sist å gi NAN i tillegg til morsmelk da jeg desverre ikke produserte nok selv..dette til tross for konstant pumping..var et mareritt...så jeg hadde vesentlig flere flasker...litt usikker på antallet men hadde nok sikkkert en ti-femten flasker...

men det er nok lurt å bare kjøpe noen få i begynnelsen,så får man heller kjøpe fler etter hvert om man ser man har behov for det :)

Skrevet

De har hatt det både på Rudo og Babyshop. Lurer på om de kostet rund 4-500 kroner. Mulig apoteket også har.

Skrevet

200 kroner koster pakken på Babyshop ser jeg på nettet nå...

Skrevet

holder i MASSEVIS... du kommer nok uansett til å klare å amme..;) i allefall i starten.. og da går det helt greit uten noe. og du kan jo dra på butikken etter du har født også..;)

Skrevet

De ser helt like ut som Avent, så det er sikkert det samme.

Skrevet

det er like mye som vi har(har en på ni mnd). følger små flasker med pumpen (om jeg ikke husker feil).

bare huske at alle "nye" flasker kommer med tut type1.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...