Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 For hun er en liten husmor, som elsker å lage mat og vaske gulv og putte tøy inn i vaskemaskinen......en liten hushjelp som fotfølger mamman sin når noe skal gjøres. I ettermiddag har vi vært hos mormor og beste og hun var helt vill og gal. Danset og løp og hoppet og sang i over 2 timer...Vi andre satt helt svette og fulgte med på tempoet:-) Når hjemreisen sto for tur fant vi ikke luen hennes....vi lette OVERALT, nesten..........eneste stedet vi ikke så etter var i mormors vaskemaskin.....og gjett hva frøkna hadde puttet inn der....Mormor fant den i det vi skulle til å kjøre og kom løpende ut med den, smilende fra øre til øre over lille rosa som tydeligvis syntes den trengte en vask.....:-) Det var så deilig å se henne i dag, så at foreldrene mine strålte om kapp når hun holdt igang showet sitt......godt for dem å tenke på noe hyggelig når det er farsdag og en datter mangler i selskapet........
Karomamma Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Ha ha ha ha, veldig bra! Lille mini-husmora, tenker både mormor og beste er helt tussete. Så koselig det høres ut med familiesamling på farsdagen, jeg vedder på at søsteren din var med dere Vi tre i den lille familien vår har kost oss og hatt en kjempefin farsdag, men jeg savner pappaen min og resten av gjengen på Sørlandet veldig veldig veldig!! Gleder meg til jul
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Mmm......det vedder jeg på også:-) Og du, GOD JUL:-) En god ting kan ikke sies for mange ganger...........hilsen hun som har stekt ribbe idag (igjen) fordi det rett og slett bare er så utrolig godt, å ha på brødskiven, å maule på og kjenne duften av:-)) GOOOOOD JUL!!!
Plutseliten :) Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Klart luen må vaskes Utrolig hva man finner de merkligste steder,godt at mormor skjønte hva lille rosa syntes var viktig. Kan tenke meg de storkoser seg med lille snuppa )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå