Gå til innhold

Lille rosa savner vaskemaskin hun;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For hun er en liten husmor, som elsker å lage mat og vaske gulv og putte tøy inn i vaskemaskinen......en liten hushjelp som fotfølger mamman sin når noe skal gjøres.

I ettermiddag har vi vært hos mormor og beste og hun var helt vill og gal. Danset og løp og hoppet og sang i over 2 timer...Vi andre satt helt svette og fulgte med på tempoet:-)

Når hjemreisen sto for tur fant vi ikke luen hennes....vi lette OVERALT, nesten..........eneste stedet vi ikke så etter var i mormors vaskemaskin.....og gjett hva frøkna hadde puttet inn der....Mormor fant den i det vi skulle til å kjøre og kom løpende ut med den, smilende fra øre til øre over lille rosa som tydeligvis syntes den trengte en vask.....:-)

Det var så deilig å se henne i dag, så at foreldrene mine strålte om kapp når hun holdt igang showet sitt......godt for dem å tenke på noe hyggelig når det er farsdag og en datter mangler i selskapet........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha, veldig bra! Lille mini-husmora, tenker både mormor og beste er helt tussete. Så koselig det høres ut med familiesamling på farsdagen, jeg vedder på at søsteren din var med dere :)

Vi tre i den lille familien vår har kost oss og hatt en kjempefin farsdag, men jeg savner pappaen min og resten av gjengen på Sørlandet veldig veldig veldig!! Gleder meg til jul :)

Skrevet

Mmm......det vedder jeg på også:-)

Og du, GOD JUL:-) En god ting kan ikke sies for mange ganger...........hilsen hun som har stekt ribbe idag (igjen) fordi det rett og slett bare er så utrolig godt, å ha på brødskiven, å maule på og kjenne duften av:-))

GOOOOOD JUL!!!

Skrevet

Klart luen må vaskes :)

Utrolig hva man finner de merkligste steder,godt at mormor skjønte hva lille rosa syntes var viktig.

Kan tenke meg de storkoser seg med lille snuppa :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...