Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Og vi ha stor kost oss!!! Lillemann på 2 år og 8 mnd hadde det helt topp, klappet og sang. Og mest overraskende - han satt i ro under hele forestillingen.. )
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 oi så bra!! hadde egentlig litt lyst til å se den jeg også.. men nå har vi endt opp med å bestille billetter til disney on ice i januar, så da får det holde for en stund..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 ååå, jeg er supermisunnelig!!!!! gleder meg til neste år, da er snuppa 2 år og 4 mnd, og da skal mor få gå på barneteater igjen... hihi vært på det sikkert 15 ganger, så det er litt rart å ikke gå... jula er ikke helt det samme uten...
## lille blomst ## Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Vi var også i dag. Min (4 år) ble litt skeptisk til å begyne med, men tødde opp etterhvert og storkosa seg. Han fikk seg cd derfra som vi har hørt på siden. Jeg synes det var kjempebra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå