Gå til innhold

Morgengave til mannen - noen tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gav slipsnål og mansjettknapper i hvitt gull.

HAr ei venninne som gav en kniv, var vist en veldig fin kniv.

Playstation har jeg å hørt om

Skrevet

jeg gav min mann et spesiallaget anheng med en liten diamant og gravert inn forbokstaven hans..

Skrevet

Slett ingen dum ide, da jeg syns mansjettknapper og slipsnål blir kjedelig, kniver har han og play station har han vokst fra, Men en blow job ville han nok like :) He-he

Skrevet

Det hørtes veldig fint ut, men jeg ville aldri fått ham til å bruke halskjede. Noen andre forslag?

Skrevet

ja, jeg prøvde å tenke på mine (morgengretne) ekser (har ingen type....), og hva som kunne få dem til å smile om morgenen ;-)

Skrevet

Jeg ga mannen min en kjempefin klokke. :o)

Skrevet

ok. vet om folk som har kjøpt fin klokke eller kniv, eller slipsnål og mansjettknapper, flatskjerm og bil også.

ellers er det vanskelig å finne på noe lurt uten å vite noe om han da..

er det noe han intresserer seg spesielt for?? kanskje du kunne kjøpe noe sånt..

Skrevet

Jeg ga mannen min en weekend i London sammen med meg. Det satte han utrolig pris på. Vi reiste ca 3 mnd etter bryllupet uten barn.

Skrevet

Mannen min snuser, ga han et snusdåse-etui i tinn (slipper å pusse...sølv blir fort brunlig) og fikk det gravert. Initialene hans på lokket, bryllupsdatoen og "evig" på italiensk på undersiden (vi ga hverandre morgengavene på bryllupsreisen i toscana, Italia :o)

Skrevet

Jeg har tatt sensuelle svarthvittbilder hos fotograf og gitt i gave.

Det var riktignok ikke morgengave for min del, men fotografen fortalte meg at hun hadde tatt mange lignende bilder av damer som skulle gi det i morgengave til mannen sin.

Alle ble storfornøyde.........;-)

Skrevet

Jeg ga mannen min et par solbriller fra oakley (?) som han hadde sett på flere ganger. Han ble kjempeglad.

Venninna mi er fotograf, oghun foreslo å ta smakfulle nakenbilder av meg som han kunne få, men jeg var gravid da, og følte meg ikke så fin.. (Hadde ikke fått skikkelig gravidemage enda, var bare

kvapsete... :( )

Skrevet

Min fikk barbermaskin.

Han er ikke en smykkemann...

Skrevet

Det er jo så mangt en kan gi...hvis vi en gang gifter oss, skal han få Elvis kostyme..hi..hi..

Skrevet

Jeg hadde spart til den perfekte gaven( i hans øyne vel å merke) helt siden jeg traff mannen min(hørtes veldig klisjeaktig ut da)

Det ble vektøykasse fra Tools til 20 000kr med verktøy i. Han er mekaniker. Og navnet hans er lakkert på lokket i kule flamme bokstaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...