Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Vi har akkurat fått vite at jeg er gravid med IVF og jeg er opp i årene (ikke 40 enda, men nærmer seg ) Jeg er litt overtroisk, jeg har en veldig god følelse for dette her siden 2 besteforeldre i vår slekt har dødd den siste tiden. Det sies jo at når noen dør, så kommer noen nye til i samme familie. Noen andre som har opplevd det samme? Jeg trenger noen oppmuntrende ord, er så redd for å miste siden jeg har hatt xu før.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Beklager, men det å få barn har kun med biologi å gjøre. Hvis spiren er liv laga så går dette bra, hvis ikke kan det gå galt på nytt. Sorry...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Barnet mitt ble unnfanget den natten et nært familiemedlem døde, det var en veldig spesiell opplevelse! Er litt overtroisk jeg også...! Lykke til!
martine68 Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Jeg synes historien din er veldig spesiell. Jeg mener det på en fin måte altså. At et familiemedlem går bort og et annet blir unnfanget setter jo livet i perspektiv. Håper du klarer å glede deg over spiren din selv om det er trist å miste besteforeldre. Hold fast ved den gode følelsen du har. klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå