♥binna♥ Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Mannen min er på forretningsreise i utlandet og har spurt om jeg ikke kan ønske meg noe som han kan kjøpe med seg hjem. Men hva? Kunne egentlig tenkt meg en ny godlukt, men har ikke så god peiling på de nye merkene. Noen som kan gi et tips? Jeg liker ikke tunge lukter, vil ha noe friskt men ikke for syrlig. Eller er det noe kosmetikk som er smart å kjøpe på taxfree? Sliter med å finne en god eyeliner el l som sitter og er enkel å påføre. Eller er det noe annet jeg bør ønske meg? Hjelp meg er du snill!
Mrs. X Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Jeg liker YSL easy eyeliner. Den er god! Jeg liker godt Lancomes extenicils mascara og Clarins øyekrem og serum hvis du bruker det. Nye parfymer har jeg ikke peil på men jeg liker godt Amarige d'amour fra Givenchy, den er ikke tung og med en nydelig lukt!
beibiboom Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 jeg bare eeeelskeer versace sin bright crystal parfyme:-) den er frisk, men ikke for frisk og ikke tung. synes jeg da;)
♥binna♥ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2007 Takk _mia_. Ok, da ønsker jeg meg YSL easy eyeliner. Bruker Dermalogica hudprodukter og er fornøyd med dem, så der er jeg dekket. Har du peiling på ca pris på parfymen/eau de col.?
beibiboom Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 åja, og så enda en ting: ysl sin volum mascara er fantastisk! jeg har ikke brukt annet etter at jeg oppdaget den for snart 3 år siden:-)
♥binna♥ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2007 Hei, takk for svar. Er fryktelig usikker på godluktvalget, har dårlig peiling.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Den nye til Versace er nydelig:-) Frisk og lett. Jeg kan heller ikke ha tunge sterke dufter. Ellers har jeg alltid med meg Dior Eau Svelte i vesken. Det er en kroppsspray som dufter helt lekkert, lett og fresh. Har fått så mange komplimenter for den oppigjennom årene. Den er ikke i nærheten av å være så tung som parfymer. Anbefales varmt, Fås også i deodorant. Happy fra Clinique er fruktig og god. Romance fra Ralph Lauren er mild og romantisk:-) Mange gode, men alle dufter forskjellig fra menneske til menneske. Kan du ikke stikke innom et parfymeri og teste først? Lurt å spraye seg og kjenne duften etter en time eller to. Den kan forandre seg totalt.
♥binna♥ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2007 Jo, har tenkt på det å stikke innom et parfymeri, men litt knapt med tid og med to småunger er det ikke så enkelt. Føler dessuten ofte at jeg blir mder forrvirra på parfymeri, lukter på så mye og blir påvirka av selgeren. Spør derfor heller ekspertpanelet her;)
heldigec Skrevet 11. november 2007 #10 Skrevet 11. november 2007 Jeg jobber vanligvis i et kosmetikkfirma og har hatt ansvar for endel parfymemerker. Den nye til Versace anbefales! Den heter bare Versace. Den slår ikke feil hos noen :-) Og så er den lekker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå