Gå til innhold

Dere ivrige kristendebattister.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler dere å melde dere inn på nettby og joine gruppene Religion, roten til alt vondt, Religionsdebatt og Kristen 2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor?

Tror du ikke behovet for å diskutere temaet blir dekket her inne?

Skrevet

jeg driter i debatten

lurer bare på om du er stolt av babyen din sin fødselsvekt

er du det?

Skrevet

Uff, Daniel..

Jeg har vurdert det som etisk uforsvarlig å stille det spørsmålet.

Vet ikke helt om jeg syns du er tøff eller mangler antenner?

...også en mulighet at antennene er der, men at du driter i dem. Det burde egentlig mange flere gjort.. :-/

Skrevet

Ja, det der med fødselsvekta var jo litt underlige å glise sånn av, vil jeg si... What's up with that?

Skrevet

Ok... JEG har iallfall lengre antenner enn de fleste, selv om jeg ikke alltid velger å følge det de tar inn. For jeg syns også den setningen på profilen var underlig. Mulig jeg misforsto det fjeset hun laget da.

Skrevet

..nå syns jeg denne tråden begynner å bli skummel...

Jeg bestemte meg for at det var noe jeg ikke forstod ang den setningen, jeg..

Skrevet

jeg undret for meget til å la det forbigå i stillhet? ok

Skrevet

Jeg skjønner det jo heller ikke, det er derfor jeg spør. Hva betyr den smiley'n? Dessuten er jeg ganske hard denne søndagskvelden, ettersom jeg er alene hjemme, iskald på hendene og høy på sukker.

Skrevet

syns du er med på å lage den skummel jeg, da. jeg stilte spørsmålet og du lagde det skummelt.

Skrevet

Ja, selvsagt.

Du sa bare høyt det flere lurte på.

Skrevet

Jeg er postbakfull. Nervene har tydeligvis ikke lagt seg enda..

Skrevet

Hmm.. Postbakfull, hvordan tolker jeg det? Ute på fredag og har "dagen derpå dagen derpå"-symptomer?

Skrevet

Dersom det er et sted hvor religion debatteres på det nivået du har prestert her inne så langt, så ellers takk.

Skrevet

Kan ikke si eg føler det nei....

og til dere andre, hva den smilyen angår...Den e nå bare der fordi eg e stolt av babyen min.

selvfølgelig e eg ikke stolt over at hun var altfor liten.

Ikke at dere har noe som helst med det så klart:D:D

Skrevet

Goodyear med to skatter:D , Jesus elsker deg. Du vandrer i mørket nå. Jesus er lyset som kan lede deg den rette vei, ut i fra mørket, og til himmelriket!

Skrevet

Ikke gammel, men moden. Vi modnes som vin. Problemet er bare at vi ikke kan drikke oss sjæl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...