beibiboom Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 trenger tips til småting, gratisting, morsomme ting, nyttige ting, unyttige ting... har du forslag?
Pocoyoツ Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Parfymeprøver o.l er jo gratis. Liker hun scrapbooking, har de mye billige og fine klistremerker på euorpris og Nille. Der kan du også kjøpe store poser med snop for en billig penge som du kan dele opp i flere pakker.
Venezia 1 Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Noen av dagene kan du jo bare legge inn en lapp hvor du skriver hva det er ved henne du setter mest pris på, et vennskapsdikt. Tenk å åpne en luke og finne en lapp der det rett og slett står "jeg er glad i deg". Det ville jeg likt
beibiboom Skrevet 11. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2007 takk for tips dere:-) jeg har handlet og laget en del allerede, men tenkte jeg måtte høre med dere. er alltid så mange kreative sjeler her inne.-)
Gjest Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 En dag kan du kanskje invitere henne på kakebaking? Hadde jeg likt ;-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 ja det var lurt! invitasjon til kakebaking en kveld eller juleverksted en kveld.. kinobillett for deg og henne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå