081013 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 er blitt veldig glad i navnet elias, men alle guttene i fylket heter jo det. Vi har mange jentenavn klare , men sliter virkelig med å finne andre navn enn elias som guttenavn. Er det noen som har forslag? vil jo helst ha et navn som ikke alle andre har, men vil ikke ha et så veldig spesielt navn heller...
tertilus Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Gå inn på Statistisk sentralbyrå sine sider, www.ssb.no. Her er flere navnestatistikker og lett å få inspirasjon. Vi tror endelig vi har funnet navn dersom det blir gutt - Niklas. Andre fine: Syver Sivert Erlend Olav Håkon Martin Lykke til
Fullrulle86 Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Viss du liker elias syns jeg du skal kalle han det! ikke bry deg om at det er mange andre som også heter det, for husk på at det er ingen som er like spesiell som DIN elias;o)
Gjest Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Amiel Ailo Brede Eilif Eigir Elia Heine Joel Jona(h) Mika Nilas Sem (Uttales med dobbel m) Tage Tevje Likte du noen av dem, eller?
081013 Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 synes at de var litt for "spesielle" for min smak. men takk for mange forslag;)
081013 Skrevet 11. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2007 det likte jeg;) endelig flere navn på listen vår;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå