Gjest Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hei! Hva har dere som tekst i ringene deres?? Din .. er så orginalt, og jeg er på jakt etter noe som er litt mer spesielt. Noen som har gode ideer??
venter.nr.3 Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 http://www.gifteringen.no/gravering.htm
LeneSol Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Vi har ikke giftet oss ennå, men i forlovelses ringen min har jeg: Elsklingen min ......og navnet hans. Det samme har han med mitt navn=) Syns det var veldig koselig. Det var jo han som valgte det=)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Vi skal ikke ha din... , men rett og slett navnene våre: hans navn & mitt navn 12.01.08. Ringen er jo i seg selv symbolet på at vi er hverandres så da syntes jeg det holder med navn. Noe annet er liksom å bekrefte det åpenlyse syntes jeg da.
Gjest Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Vi har "til min kjære (fornavn)" + dato.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 vi skal ha "evig din" og så navnene våre og dato.
januarsurprise Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Vi har "Alt sammen, din ...", litt intern betydning da... Siden vi har lit bagasje begge to var det fint å kunne love å elske hverandre med "alt sammen", hvis du skjønner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå