mto2 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 nokon som kan hjelpe? Har ikkje smør, men olje. Funker det?
Gjest Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Det funker fint, det. Var det det du lurte på? Eller ville du ha en oppskrift på vafler også? 1 liter kulturmelk, gjerne skumma 1/2 dl smør 1 beger lett rømme Ca 200 g sukker 5 egg ca 10 g natron (1/4 pakke) Hvetemel til røra blir passe tykk. DET er de beste vaflene jeg noen sinne har spist. Nam Nam Nam
Kakebakesøte Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Toro vafler. hehehe. Sprøtt, men den er faktisk veldig god. Jeg synes den slår alt jeg har smakt av vafler så langt. Høres ut som jeg bare lager av ferdigfabriakt, men det gjør jeg ikke altså. Elsker å bake og fikse på kjøkkenet. Men denne Toro vaffelposen er goooood. Også jobber jeg ikke med dette produktet heller altså.
gladmage Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Bytt ut litt av hvetemelet med havregryn, det er supergodt..
LadyLuck & Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 melk,sukker,egg og mel. smak deg frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå