Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Har dere noen plager i forhold til det? Har dere gjort noe med det? Noen som kan fortelle meg litt om deres opplevelser?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Ja, jeg har fremfall av fremre skjedevegg, noe som fører til at blæra er litt nedsunken. Jeg lekker litt, 5 mnd etter fødsel, men er usikker på om det skyldes nedsunken blære eller om det ville vært sånn uansett. Jeg prøver å knipe, men er så svak, så det er vanskelig... Bruker truseinnlegg hele tiden, kjedelig... På sykehuset sier de at det ikke er aktuelt å gjøre noe før om 1 års tid i alle fall, mye kan gå seg til, men jeg tviler litt på at blæra mi plutselig hopper opp igjen. Den kan "heises" opp kirurgisk.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Takk for svar. Jeg har beskrevet dette for min jordmor og hun trodde jeg hadde fremfall av skjedeveggen, den bakre da tror jeg.... Har ikke noe problem med lekasje eller noe, men han dette noe og si for deg når du har samleie? Ja jeg syns også det er så vanskelig og knipe, det tungt!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg tokk en titt oppi der, og såg at det henger 2 "tapper" litt ut av skjeden på en måte... :/ Kan ikke huske at det har vært sånn før. Henger ikke langt ut da, men såvidt utenfor.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå