beibiboom Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 trenger tips til småting, gratisting, morsomme ting, nyttige ting, unyttige ting... har du forslag?
Lillebror og stoerebror Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Sminke Leppepomade Suppeposer, hermetikk Bind/ob Godteri som er pakket inn en og en (twist, fox osv) -en i hver pakke Lyspære Votter penn puzlespill (noen biter i hver pakke) Lapper der du skriver en oppmuntring (eller noe å le av) for dagen "jeg setter pris på deg fordi..." "Det er det indre som teller" osv En kakeoppskrift Sterinlys Servietpakke Såpe, deo, shampo Balonger Frimerke Date med kjæresten eller blind date (du ber henne bare møte et sted, et bestemt klokkeslett) En vaskeklut (med en lapp der det står "julereingjøring hos meg den ..., du er invitert til å hjelpe"
beibiboom Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 thank you elias sin mamma:-)nettopp derfor skrev jeg inn her, alltid noen veldig kreative sjeler.-)
Lillebror og stoerebror Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 He he, eller noen som er ferdige med sin kalender;) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå