Gå til innhold

ullundertøy..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dette noe som er en nødvendig del av basis til en desemberjente? er dette noe man bruker ute under pose og evt klær? uff jeg skjønner ingenting. Inne er det vel kanskje beste med body og longs (i bomull) og kanskje en velourdress over??

hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg tror helst jeg kommer til å bruke ullundertøy innerst mot kroppen når vi skal ut. Inne har vi det jo ganske varmt:)

Skrevet

Har en novemberjente fra før og venter nå en januarjente. Ullundertøy brukes hele vinteren her hos oss. Ull har jo en fantastik evne til å regulere varmen, så selv om det er varmt inn, har babyen det fint i ullundertøy. Da holder det kanskje at babyen har på seg en ullbody og en strømpebukse.

Når det er sagt, så er det jo også smak og behag - tror ikke noen dør eller blir syke om de ikke har på seg ullundertøy, for å si det slik :-) Synes i blannt nordmenn er litt fanatiske når det gjelder ull. Jeg fikk regelrett kjeft av jordmor når jeg mødte opp til 1 ukes kontroll med jenta mi og hun ikke hadde på seg ull (desember). Noen barn får jo faktisk atopisk eksem osg skal vist ikke bruke ull, så vær oppmerksom på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...