Gå til innhold

Noen som vet? Brunlig spotting 8 dager over IKM - SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, i dag skjedde da i hvertfall noe, er 8 dager siden jeg skulle hatt mensen og har tester 4 negative tester frem til i går. I dag tidlig kom det brunlig spotting så da satt jeg meg ned og leste litt om SA. Men sånn som jeg skjønner der så skal det komme friskt blod, noen som er gode på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke du kan kalle det SA så lenge du ikke har fått noe positiv test. Men at en SA kan starte som spotiing kan nok stemme.

Spørs om du bare har litt hormoner på tur.

Det hadde jeg når jeg fikk spotting for noen mnd siden. Har hatt spotting foran hver mensen siden. Men er blitt mindre og mindre og færre og færre dager etterhvert. Denne mnd var den første uten ømme bryster siden i sommer også. Så nå håper jeg at ting begynner å rette seg slik at det kan bli klaff snart.

Skrevet

Takk for tips, har liksom skjønt at jeg mest sannsynlig ikke var gravid på grunn av testene, men når mensen har uteblitt så lenge så tenkte vi kanskje at det enten var "tankene" som fikk til dette, eller at det bare ikke vistes på noen test enda som jeg har skjønt har skjedd med flere her inne. Har alltid hatt nøyaktige sykluser med 26 dager mellom de siste 7 mnd. så dette er litt rart, har ikke brukt p-piller på 1. år heller så de kan jeg ikke skylle på. Får se hva som skjer i morgen kanskje...

Skrevet

Hei Linda, jeg er 3 dager over ikm, og bare negative tester.. har aldri vært forsinka i mitt liv! Hadde bitte litt spotting i forrige uke, men det gav seg, og ingenting skjer! Vente vente..

Skrevet

hei jenter=)

Testet negativ 7 dager over IKM, men positiv 12 dager over ikm..så, det kan jo være at dere opplever det samme? Ja, fordi Hcg-innholdet er for lavt ved første testing.. * krysser fingrene for dere * =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...