Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Nå er jeg drittlei... Han ringer og ber om å få treffe barnefaren akkurat når han krever det, dvs jeg må ta buss til der han bor ca 40 min fra oss klokken 5 på ettermiddager, fordi han var så trøtt og måtte sove hele dagen (sover til kl 3 om dagene når han ikke jobber ) Så jeg ringer,ringer ringer tidlig på dagen for å prøve å vekke ham for å høre om han kan treffe jenten vår tidligere på dagen, men nå sov vi når han ringte klokken 3 og ber oss komme ut til ham nå ellers blir det et "helvete" fordi da skal han gå til retten og tyste på at jeg mottok penger fra NAV selv om vi ikke var sammen, og besøkte han det stedet som han bodde før i utlandet.. og var der kanskje 1 måned om gangen.. ca 3 ganger.. så nå sier han at han skal anmelde meg for å ha kidnappet datteren vår ???!! fordi jeg flyttet fra utlandet og hjem med datteren min da det ble slutt, og hun var født her! Har norsk pass, norsk statsborger! Så krever han penger av meg osv.. jeg er lei av å være redd for å gå til retten, vil at det skal fungere, men han blir bare værre og værre
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Kremt, han der ødelegger jo bare livet til både deg og jenta deres. Trusler er jo ikke noe han kommer noen vei med, for om du mottok støtte selv om dere var sammen, så kommer også han til å bli dømt for medvirkning. Snakk med familievernkontoret, og kall han inn til et møte der for å få en samværsavtale som dere begge skal holde, en avtale til det beste for barnet - ikke han! Og for all del, ikke gi han penger!!!! Det gjør bare vondt verre. Truer han deg, så anmeld han. Du gjør ditt for at jenta deres skal få treffe pappa, men da må da for guds skyld pappan stille opp med litt annet enn trusler og tåpeligheter. Lykke til!!
Gjest marie-s Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Jeg lurer på om jeg ikke har svart deg før om denne saken. Snakk med Nav, legg kortene på bordet, forklar situasjonen det er jo ikke sikkert at de ser så galt på dette som du tror og dersom han nå bor i Norge kan de jo begynne å kreve han for bidrag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå