Gå til innhold

sex-lyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig ut av det blå fått så sterk sexlyst. Går konstant rundt og er kåt. Nesten litt pinlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hva du mener .. :P

Kan liksom gå en uke uten å så mye som tenke på sex, men helt plutselig så får jeg bare en lyst som må tilfredstilles med en gang .

Som igår, fikk ble plutselig skikkelig kåt, og det endte med at jeg og samboeren hadde oss først i dusjen, så i senga, og når vi da dusjet etter sengesexen og kledde på oss igjen var det bare 5 minutter, så ble klærne revet av igjen .

Helt sykt , men det positive er jo at samboeren ikke akkurat har noe imot det :)

Skrevet

Sånn er det å være gravid ;D

Hormonene herjer vilt ;D Sambo e vell gla å fornøyd nu tenker jeg? ;D

Skrevet

He he...har hatt det sånn halve svangeskapet jeg. Ligger å venter på at han skal komme å legge seg. Og han liker å være lenge oppe. Jeg har aldri vært sånn før.....Og hvis ikke han kommer å legger seg...ordner jeg det selv....hi hi

Skrevet

Hmmm, har også veldig sex-lyst til tider, men må "klare meg selv". Samboer syns det er litt vanskelig når jeg har så stor mage. Blir helt feil for han. Hadde sex tidligere denne uka og da kan jeg ikke huske sist.... Men sist ble det hele skikkelig komisk. Lå i misjonær og da var jo magen i veien (2-3 uker til termin). Prøvde å kysse mens vi holdt på, men han rakk nesten ikke ned. He, he.... Kunne jo ha prøvd "doggystyle", men har så veldig hemorider så føler ikke for å stå på alle fire med rompa i været. Får bare klare meg selv, da, til det hele er over :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...