Gå til innhold

Feiret farsdag med vaskemaskin-fontene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha feiret farsdag med fontene ut av vaskemaskinen (f*-skapet fyller på vann til det renner over, og fortsetter deretter å fylle på vann), så vil jeg nå kjøpe ny vaskemaskin. Jepp, innser at det sikkert "bare" er noe i elektronikken som er gåent og at jeg nok kan få fikset det for en tusenlapp, men jeg byttet motoren i den for en måned siden og drivreima i forrige uke, så det virker som om det meste er i ferd med å gå nå. Etter over 8 års tro tjeneste skal den få lov til å hvile...

Men - hvilken vaskemaskin er best? Jeg har lyst til å kjøpe en god maskin denne gangen, men er litt usikker på hvilken av Miele, AEG og Bosch jeg skal velge. Miele er suverent best på vaskeresultat i tester, men koster jo 5000 mer enn de andre maskinene også... Dessuten har ikke Miele mer enn 6 kg kapasitet, mens de andre har opp til 7 eller 8 kg. Noen som har noen av disse merkene og som kan tipse meg om hvilken jeg bør velge? Trenger man 7-8 kg kapasitet, eller holder det med 6?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med interesse for vaskemaskin...?

Skrevet

Vi kjøpte AEG for 1/2 år siden.. Er kjempe fornøyd med den. Den tar 7 kg.

Skrevet

Etter mye trøbbel med vaskemaskiner kjøpte vi Miele.

Mulig mindre kg tøy,men myyyyyyye bedre vaskemaskin uansett.

Hvis du sjekker litt rundt omkring så er jo muligheten for at de har en på tilbud.Er jo ikke nødvendig å kjøpe den aller dyreste......

Skrevet

Jeg er egentlig veldig glad i Miele, jeg synes de er de suverent beste..

Men så er jeg veldig fornøyd med AEG-maskinen min, har aldri hatt noe trøbbel med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...