Gå til innhold

Når fikk dere vite kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ul igjen om to uker, da er jeg i uke 18-19. Lurer å fryktelig på hvem som er der inne denne gangen, siden det er to :) Går fast på vovlvat til kontroll så får ul hver gang. Hvor lang på vei var dere da de kunne si hva det var? Husker det ikke fra sist gang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk vite det på ord.ul når jeg var i uke 18 :-)

Skrevet

fikk aldri vite kjønnet=)

Skrevet

Var på ordinær UL i uke 18, då klarte di ikke å se kjønnet... Men fikk en ny time igjen 4 uker etter, då uke 22. Da så di klart å tydelig at det blir ei jente!!!! Så ikke sikkert at di klarer å se det, men spør om det er mulighet for å komme igjen... Det gjorde vi og det hva ingen problem!!!!

Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg fikk vite kjønnet når jeg var i uke 24.

Skrevet

var på 3d i uke 28, og fikk vite at det ble jente, på den ordinære ulen sa jm at det kansje var en gutt, men hun var ikke sikker!

det er ikke så lett å se forskjell på jenter og gutter rundt uke 17/18 for jenter kan ha hovne kjønnslepper og lett forveksles med noe annet! ;)

Skrevet

Med William fikk vi vite det når jeg var 13 uker på vei,denne gangen vet jeg ikke enda,men så er jeg bare 6 uker på vei.:)

Skrevet

jeg fikk vite at det var ei jente vi skulle få og det var i på den ordinære ul i uke 18......nå har de sjekket 5 ganger sist var på fredag da jeg var på fødeavd for sjekk at det virkelig er ei jente i magen :)

bare 10 dager igjen til linnea kommer også :))

Skrevet

jeg var i uke 17 eller 18 da vi fikk vite det.

Skrevet

Jeg var på ord. ul i uke 19, da fikk jeg vite 95% sikkerhet. Fikk bekreftelse på det når vi var på 3d ul i uke 27!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...