Gå til innhold

jente eller gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om det er mange som har en følelse av hva de får? Er det noen som har erfaring fra dette i fra tidligere svangerskap, og om dine intuisjoner angående kjønn har stemt??

Videoannonse
Annonse
Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg hadde en sterk intuisjon i forhold til at jeg ventet en gutt, men så viste UL at jeg venter en liten jente. Så magefølelsen min stemte ikke i det hele tatt. Gleder meg til prinsessa mi kommer i februar.

Skrevet

Både min å sambos magefølelse var at det blir en gutt... Tenkte bare på guttenavn den siste uka før UL som hva nå på fredag som hva.. Men nei da... det duket opp ei lita jente i magen min.... Men vi gleeeder oss kjempe mye til å møte den lilla tulla i mars :o)

Skrevet

ok. Så det er flere som tar feil asså:)

Skrevet

jeg var bare sååå sikker på at det ble ei lita tulle, men nei! det blir en gutt, var veldig lett å se på skjermen ja;) en kjempeoverraskelse, gleder meg bare enda mer.

Skrevet

Hadde sterk følelse for gutt forrige gang. Og det ble gutt.

intuisjonen sier denne gang JENTE og jordmora mente også jente på UL, selv om bebis lå kronglete til.

Skrevet

Har ei følese på jente..men hadde det sist og,og da ble det gutt.

Skrevet

vi var helt sikkre på gutt, de rundt oss trodde også det men nei. ul viste ei lita prinsesse.lykkelig uansett.

Skrevet

Jeg hadde følelse for gutt hele veien, helt fra jeg fant ut at jeg var gravid. Ved ordinær UL fikk jeg bekreftet at jeg venter gutt ;)

Når søsteren min gikk gravid hadde jeg følelse for jente, og det stemte også. Mamma har også hatt rett når hun har gjettet på både meg og søs. Er nok synske vi ;)

Skrevet

jeg trodde helt fram til UL at det var en gutt. var helt sikker. og det stemt, så inni magen min lever en meget aktiv gutt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...