Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Bare lurer på om det er mange som har en følelse av hva de får? Er det noen som har erfaring fra dette i fra tidligere svangerskap, og om dine intuisjoner angående kjønn har stemt??
Gjest Orkideen Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Jeg hadde en sterk intuisjon i forhold til at jeg ventet en gutt, men så viste UL at jeg venter en liten jente. Så magefølelsen min stemte ikke i det hele tatt. Gleder meg til prinsessa mi kommer i februar.
Gjest Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Både min å sambos magefølelse var at det blir en gutt... Tenkte bare på guttenavn den siste uka før UL som hva nå på fredag som hva.. Men nei da... det duket opp ei lita jente i magen min.... Men vi gleeeder oss kjempe mye til å møte den lilla tulla i mars )
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 ok. Så det er flere som tar feil asså
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 jeg var bare sååå sikker på at det ble ei lita tulle, men nei! det blir en gutt, var veldig lett å se på skjermen ja;) en kjempeoverraskelse, gleder meg bare enda mer.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Hadde sterk følelse for gutt forrige gang. Og det ble gutt. intuisjonen sier denne gang JENTE og jordmora mente også jente på UL, selv om bebis lå kronglete til.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Har ei følese på jente..men hadde det sist og,og da ble det gutt.
ønskebarn Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 vi var helt sikkre på gutt, de rundt oss trodde også det men nei. ul viste ei lita prinsesse.lykkelig uansett.
Supertea Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Jeg hadde følelse for gutt hele veien, helt fra jeg fant ut at jeg var gravid. Ved ordinær UL fikk jeg bekreftet at jeg venter gutt Når søsteren min gikk gravid hadde jeg følelse for jente, og det stemte også. Mamma har også hatt rett når hun har gjettet på både meg og søs. Er nok synske vi
VerdensLykkeligste Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 jeg trodde helt fram til UL at det var en gutt. var helt sikker. og det stemt, så inni magen min lever en meget aktiv gutt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå