Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Jeg får jo helt sjokk..kjenner stikkninger i lusken og kjenner liv helt nede i krittet. Med kjønnhåret:=) Andre?
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Hun ligger ennå veldig høyt. Selv om jeg er i uke 40 =( men jeg kjenner og liv laaangt nede.
mamma til 2 små:=) Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 oki men din baby er større enn min:=) jeg er i uke 30 Men jeg tror ikke alle synker selv om det er rundt termin Jeg for min del bærer barnet veldig lavt--det gjorde jeg også sist men fikk alikevel 12 dager på overtid:=)
januarblomst Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Er i uke 30 og knøttet "sitter" på blæra mi. Sitter i budda stilling og sparker nedover mot skrittet. Har hatt den samme stillingen på alle ul kontroller.
mammaTilLinnea Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 er 31 uker, og tror nok lille gullet ligger med hodet ned. kjenner hikking veldig godt langt nede i bekkenet iallefall, litt ekkelt! og små hender som krafser langt nede..
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Jeg er i uke 29 og min lille ligger med hode ned og så langt ned hun kan komme på dette tidspunktet. Kjenner bevegelser og sånn på de utroligste plasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå