Maritbrud Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hei Vi skal ha en vielse med en god del musikalske innslag. -Inngang: Jesu Joy of Mans Desiring (en låt som betyr mye for meg). -Min bror og onkel synger sammen "Små ord" av H. Sivertsen (mitt valg av sang). -Som samle i kirken har vi sammen valgt "Deilig er jorden". -Vi skal også bestemme sammen hvilken melodi vi skal gå ut av kirka til, men har ikke kommet frem til noe enda. Her kommer problemet: Vår felles venninne skal også synge en sang i kirken. Denne sangen skal min mann bestemme, da jeg har bestemt hva min bror og onkel skal synge. Min tilkomne klarer rett og slett ikke å komme på noen gode forslag til vår venninne.Det eneste han vet er at han vil ha en rask sang da alt annet som skal synges er ballader/rolig tempo. Og han vil absolutt ikke ha noe av kvinnelige smørsangere a la Celine Dion, M. Carey etc. Er det noen som kommer på noen sanger som egner seg til å synge i kirken som er litt kjappe og "up-lifthing"? Mvh Marit
Maritbrud Skrevet 15. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. november 2007 Er det ingen som har noen tips til meg på dette? :-( Marit
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Her er en liste fra en rutinert bryllupssangerinne: http://www.trudekristin.com/bryl.php Håper du kan finne noen tips som kan inspirere deg til å finne rett sang der! ;D Lykke til! Lykkedryss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå