hedi&lille leah Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Jeg var på kino i helgen med min samboer. Og på denne kinoen var lyden ekstremt høy. Babyen sparket hardt gjennom hele filmen.Var helt øm i magen etterpå. Prøvde å roe den ned ved å gå litt ut av kinolokalet,men så fort jeg gikk inn igjen begynte den å sparke vilt. Babyen har ikke vært utsatt for så høy lyd før,og jeg ble så bekymret for babyen.Kan høy lyd være skadelig for babyen? Noen fler som har opplevd dette? Ps er i uke 27 nå
nøffemamma Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Hei. spurte legen min om dette for en uke siden, og hun mente at det ikke var skadelig for ørene til babyen med høy lyd,men at den kanskje vantrivdes med det og da gir beskjed..Høres ut som om det var det din baby gjorde:) jeg spurte i forbindelse med å gå på konsert og hun sa at så lenge jeg står nærme døren og kan gå ut hvis babyen ikke liker seg,så er det ikke farlig............ men på kino da!!! jeg som tenkte å benytte meg av det å gå på kino MYE frem til termin....blir liksom ikke så lett etter det:) er selv i uke 27. hva slags film så du?? kanskje action bare er å drite i hvertfall...............
hedi&lille leah Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Samme her! Elsker å dra på kino,så hadde en plan om å dra på så mye jeg kunne rekke før termin:) Tror det blir dårligere med det nåVil jo ikke at babyen skal vantrives i magen.Må isåfall velge filmer som er "roligere". Vi så på elizabeth-the golde age,var mye skarpe høye lyder i den filmen.Hjalp jo heller ikke at kinoen vi var på hadde på ekstremt høy lyd enn vanlig og.:/ Sambo og jeg har kommet frem til at vi heller leier oss masse filmer og bruker kosetiden hjemme,og heller går på rolig resturant hvis vi vil ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå