Gå til innhold

Har alle positiv el test ved graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det har ikke jeg... Skriver om dette på 1.tri også, men jeg begynner å bli bekymra :( 4 grav tester lyser gravid mot meg, men el testen er ikke annet enn negativ... Er det bare meg? Har ikke time hos legen før om to uker, og nå blir jeg bare mer å mer bekymra... Noen som har noe beroligende, eller annen info å komme med så tar jeg imot alt med takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

el test? Eggløsningstest? Den har ingenting å si hvis du allerede er gravid. Gravide får ikke eggløsning.

Gratulerer

Skrevet

tok også 4 tester, men alle viste negativt. jadda her sitter jeg og er 14uker på vei:P

Skrevet

Hei:)

Anbefaler deg å lese dette:

http://pernille.info/opk_as_hpt.htm

Gratulerer så mye med graviditeten! Stol på graviditetstestene du, 4 tester ville ikke slått ut om du ikke var gravid:)

Skrevet

Takk alle sammen :) Sitter her inne å leser, å både på bli gravid og 1. tri er det jo maaaange som tester med el tester før grav tester, og mange som sier at el testene slår ut positivt langt inn i svangerskapet! 4 tester måtte til for å overbevise meg om at jeg er gravid, men blir jo bekymret for at alt ikke er som det skal med barnet der inne... Men, er ved bedre mot nå :) Så takk og lykke til med voksende mager alle sammen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...