Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Seriøst.. hva skjer med utfloden min? Den er nesten litt snørraktig. Er dette sopp? Har aldri hatt det før, men klør ikke. Hvis det er sopp, holder det å bruke canesten krem, eller må jeg kjøpe stikkpiller? hjelp...
roannima Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Infeksjon av noe slag kansje?? Ville dratt til lege. . . .
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Har du og din partner hatt sex i det siste? Samme skjedde meg etter en "runde i høyet": Var bare en halv dag så var det greit igjen. Tror det kom at av mannen min sprutet inni meg.
musemor... Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Jeg ville dratt til legen ganske fort for å sjekke om du har en infeksjon. Jeg hadde en infeksjon i livmoren i forrige svangerskap, og da hadde jeg sånn "snørr-utflod". Jeg skjønte ikke at det var infeksjon og dro ikke til legen fordi jeg tenkte at det kanskje var litt vel hysterisk. Det gikk dessværre ikke bra for min del, jeg mistet, og jeg har i ettertid tenkt -at bare om jeg hadde dratt til legen litt før... Håper ikke jeg skremte deg veldig nå, men sjekk heller en gang for mye!!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Er det flere som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Har nesten det samme jeg, men har veldig sjukk gul utflod, fant ut at det var sopp.. ikke noe farlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå