Gå til innhold

ble deres kjæreste/sambo/mann glad for farsdagsgaven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her fikk jeg bare ett "åja" og jeg som hadde slitt lenge for å fikse ett hjemmelaget kort til han .. snakk om takknemlig ...eller? :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han blir alltid det. Uansett størrelse. Veldig flink til dette md "tanken som teller", er generelt veldig takknemlig :-)

Skrevet

Min mann fikk en rød t-shirt der det var ett supermann merke på og står super dad.

Så fikk han en bok som står " verdens beste pappa"

av ungene :) Han ble kjempe glad for det :)

Skrevet

ja min sambo ble glad ja:) fikk kopp m/dikt,beltereim,frokost på senga ,hjemmelaget kort og hjemmelaget sjokoladekake:)

Skrevet

JA! Bok og kort med fotografbilde av mini, og en body til mini med My dad rocks på, gjorde susen! Og kaffe, bagels og muffins :-)

Skrevet

Litt avkortet farsdag her, for gubben er i millitæret og ikke hjemme ennå. Har kjøpt noe han ønsker seg, og vi har tegnet og laget kort her i dag. Blir ingen kake eller noe for unga skal i seng omtrent med en gang han kommer hjem.. Kjipt :(

Skrevet

Ja han ble glad. Jenta vår på 2 år hadde laget kort og gave i barnehagen, og jeg lagde god middag og bakte kake:o)

Skrevet

min ble helt i hundre :) hehe. fikk endelig det etterlengtede pokersettet med hele 500 chips :P så nå blir det mange pokerkvelder fremover!

Skrevet

han her ble glad!

jeg hadde printa ut et par fine dikt til pappa som barna fikk regne rundt..

også har vi bakt skillingsboller.

Skrevet

hva syntes dere om reaksjonen til samboeren min? ble litt skuffa

Skrevet

Ja det ble han, selv om han fikk den for en stund siden, og det egentlig ikke var til han. Kjøpte Colorado Avalanche pysj og to, hmm hva det heter på norsk vet jeg ikke, men på engelsk er det "romper", også de i Colorado Avalanche motiv. Ble glad for å se småtten i det ja :)

Skrevet

Her fikk han blomster, kaker og hjemmelaget kort med bilde av han og primpressa og dikt. Hadde kledd opp jenta i I love daddy body, han ble skikkelig glad:0)

Hmmm Nemi Isabella`s mamma har du spurt om han ble glad? Har ville sakt det rett ut at jeg ble skuffa jeg, kankjse han ikke hadde forventet noe å ble tatt på senga og ikke viste hvordan han skulle reagere?

Skrevet

Nei,spurte han ikke men han kunne i det minste sagt takk liksom:p selv om han ikke ble så glad for det

Skrevet

Huff forstår deg godt altså, kjedelig å ikke få et skikkelig takk:0(

Skrevet

Min mann har vært småsur i hele dag, så han har med andre ord ikke virket noe glad for gaver...

Jeg og ungene lagde frokost med varme rundstykker og egg.

Vi laget kort med håndavtrykkene deres på (ikke lett å få avtrykket av jenten på 5 uker!!!) og så fikk han en t-skjorte.

Seinere lagde vi til kaffebesøk med masse kaker og kjeks, men han har stort sett vært oppe og styrt med data sammen med svogeren.

han har stort sett bare sett sur ut og kjeftet på 3-åringen i hele dag.

Jævlig utakknemlig, spør du meg.

Skrevet

jeg gidder ike styre med det der farsdag greiene... jeg stod opp tidlig med snuppa i dag.. så tegnet hun en tegning som jeg lagde til et kort.. så hadde jeg kjøpt en body som det stod i love daddy på...

syns ikke noe om at man skal kjøpe store gaver på slike dager jeg. har aldri vært vant til det hjemme fra heller.. når vi var liten lagde vi frokost på sengen til mamma og pappa og et kort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...