Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å ta bort den spiren som er i magen min nå. Vi skal heller konsentrere oss om å være gode foreldre for de barna vi allerede har.

Men, mitt problem er - det blir masse julebord og annen feiring framover nå. Jeg vet jo ikke når jeg får utført inngrepet enda, kanskje ikke før nærmere jul...

Ville dere drukket på julebord da? Barnet skal jo uansett bort...

Eller er samvittigheten for sterk?

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spiller jo ingen rolle vel. Jeg var selv i din situasjon, og jeg drakk jeg ja.

Skrevet

Det spiller vel ingen rolle.

 

Men jeg ville nå heller prioritert å gjort ingrepet så fort som mulig, uavhengig av julebord e.l. Syns at om det skal gjøres så må det gjøres så fort som mulig.

Skrevet

Men det er antageligvis ikke hun selv som skal gjøre det malinar...Det blir opp til sykehuset som skal gjøre det når hun får time...

Skrevet

Beklager, jeg leste feil. Trodde hun valgte å ikke gjøre det før.

 

*trekker tilbake svaret mitt*

Skrevet

Går fort fra du snakker med lege til inngrepet blir utført.

Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Det tar ikke så lang tid å få en abort. Det går relativt kjapt. Er du helt sikker på at du skal ta abort ser jeg ikke problemer med å drikke.

Skrevet

Det blir som å mishandle fosteret før du dreper det.

Skrevet

Du skal ta abort, men det du bekymrer deg for, er hvordan du skal kunne drikke??

Skrevet

*PHACK*

 

sa det i Annies giljotin.

Skrevet

Hvis samvittigheten din er svak nok til at du skal ta abort, tviler jeg egentlig på at du er så bekymret for drikkingen.

Skrevet

hvis det var mitt barn du var preggers med så hadde jeg fått deg til å beholde det.

Skrevet

tja, må si meg enig med susse her. hvis samvittigheten din er så voldsomt sterk, hvordan kan du da være i stand til å i det hele tatt tenke på om du skal drikke eller ikke drikke på julebordet?

tror forøvrig du får komme ganske kjapt inn på sykehuset, de drøyer det som regel ikke lenge. om det er medisinsk abort som skal utføres skal dette gjøres før uke 9 om jeg ikke tar helt feil. det vil si, ting skjer så fort som overhodet mulig.

 

jeg må si jeg stiller meg litt forundret til hele problemstillingen fortsatt jeg. håper og tror at dette er ett tulleinnlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...