snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Jeg er i uke 27, og har så vondt på ene siden av magen... skikkelig skikkelig støl liksom. Greit når jeg sitter i ro, men når jeg beveger meg gjør det vondt.. Vi har en liten en på 9 mnd, og mannen har vært hjemme nå i 3 dager og tatt seg av henne, siden dette begynte for 3 dager siden... men han skal på jobb i kveld... lurer på om jeg klarer meg uten han nå.. Er så redd for at jeg skal føde for tidelig... er dette voksesmerter som folk snakker om, når pleier det å gi seg, kan jo ikke gå sånn neste 3 mnd som er igjen...????
line_n & sara Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 jeg hadde også noe lignende til tider! fikk høre at det var muskelbåndene rundt livmora. jeg hadde det bare ved anstrengelser, slik som deg, og da er det mest sannsynlig muskel, ja! ikke no farlig, bare vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå