Gå til innhold

Hva kan dette være..???


snuppetupp 07.02.07+09.02.08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 27, og har så vondt på ene siden av magen... skikkelig skikkelig støl liksom.

Greit når jeg sitter i ro, men når jeg beveger meg gjør det vondt..

Vi har en liten en på 9 mnd, og mannen har vært hjemme nå i 3 dager og tatt seg av henne, siden dette begynte for 3 dager siden... men han skal på jobb i kveld... lurer på om jeg klarer meg uten han nå..

 

Er så redd for at jeg skal føde for tidelig... er dette voksesmerter som folk snakker om, når pleier det å gi seg, kan jo ikke gå sånn neste 3 mnd som er igjen...????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde også noe lignende til tider! fikk høre at det var muskelbåndene rundt livmora. jeg hadde det bare ved anstrengelser, slik som deg, og da er det mest sannsynlig muskel, ja! ikke no farlig, bare vondt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...