Gå til innhold

Kjenne liv allerede i uke 14?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen når jeg satt i bilen,kjente jeg plutselig en helt merkelig følelse i magen,som jeg aldri har kjent før.

Det var akkurat som små bobler rett under huden på magen på et spesielt punkt.!Og det var en helt annerledes følelse enn når det er luft!

Det var en så merkelig følelse at jeg måtte kjenne etter flere ganger men da var det vekk!

Kan det være barnet jeg kjente så tidlig som i uke 14,?

Jeg har hørt om andre som har kjent det til og med tidligere:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullt mulig det!:) Har i begge mine svangerskap kjent liv i uke 14, og akkurat som du beskriver. Man vet at det liksom ikke kan være noe annet:)

Er mange som kjenner liv så tidlig:)

Skrevet

heisann, er 14+3, og i dag er jeg og sikker på at jeg kjente et spark gitt :D

er knalle sikker på at det ikke var luft eller annet mageinnhold som rørte seg, så detta er knalle godt!!!!!!!!!!!!!!!

*flytepårosasky*

Skrevet

Kan jo vere du er lenger på vei enn du tror. jeg var en uke før ute..

kjente liv i uke 15 med nr 2 ,men var da egentlig i uke 16:)

Skrevet

Veldig mulig! Jeg kjente liv første gang i første svangerskap i uke 14. Denne gang kjente jeg babyen i uke 11.

Skrevet

Det er mange som mener at de kjenner barnet så tidlig.

En annen mulighet er selvsagt at det er små sammentrekninger i livmoren man kjenner (det som senere kalles kynnere). Livmoren begynner tidlig å "trene" seg opp til fødselen.

Skrevet

Ja det er fullt mulig ja. Kjente liv allerede i uke 11 jeg. Nå er jeg i uke 23 og nå er det ofte full fres der nede i magen. Noen har hjemme alene fest virker det som ;-)

Skrevet

I mitt første svangerskap kjente jeg liv i uke 16, og andre gang kjente jeg liv i uke 13. Nå er jeg i uke 11 (ja, vet jeg ikke "hører" til her inne enda :), og mener jeg har kjent noe et par ganger de siste dagene, men er ikke sikker, så "offisielt" har jeg ikke kjent noe enda :)

Men regner med at det kommer snart!

Skrevet

Ja jeg har kjent liv i noen uker nå, kjente liv i uke 11 denne gangen.

Da jeg gikk gravid med nr. 1 kjente jeg i uke 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...