Gjest Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 dtte er mitt siste svangerskap ,har ei på 6 fra før.da jeg fikk ho kjøpte jeg seng il 300 kr resten lånte el. fikk vi.hadde ganske dårlig råd ja.nå har jeg veldig god økonomi og har kjøpt seng ,madrass,stellebord.div tøy,dun pose.....har fått ny vogn av svigers.med tanke på att jeg bare må selge alt igjen etter på,så føler jeg meg litt dum ja.
line_n & sara Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 neei, da! har man mulighet, er det bare koselig å shoppe inn nytt babystæsj! og du får nok solgt alt etterpå, så dum er du ikke!
Athina' Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Vi hadde det sånn når jeg fikk datetren min for 13 år siden også, men nå har jeg god råd og kjøper det jeg har lyst til. Tenker som så jeg skal selge det etter jeg er ferdig så da får jeg igjen litt penger allikevel :-) Så nei, du er nok ikke dum nei :-)
mammamia<3 Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Synes ikke heller du er dum, har man mulighet til å kose seg og kan få nytt til babyen - hvorfor ikke? Finnes verre ting og bruke pengene på også da:) Jeg har hatt et noe overdrevet pengeforbruk på vogner...men klarer ikke la være. I 2002 fikk jeg tvillinger og kjøpte tvillingvogn til dem. I 2003 kom neste, kjøpte Brio kombi til henne, solgte tvillingvogna. I 2005 kom da fjerdemann, og da kjøpte jeg ny tvillingvogn med èn stk mykbag til minsten, solgte Brio kombien (som jeg heller aldri var fornøyd med) Nå venter jeg nr.5 og har ikke bagvogn så ny Emmaljunga Edge Duo Combi er bestilt.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Nei det er du ikkje....... kos deg med alle dei nye tingenesom du har muligheten til å kjøpe denne gangen..men husk på den store.........kjøp noe den ønsker seg også da.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå