line_n & sara Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 gjorde jm/lege dette på dere uten at dere spurte? eller må man be om det? skal på kontroll på tirsdag, og er da 3 dager over termin, og er usikker på hva som skjer!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 jeg fikk sjekka åpningen i uke 34 pga magesmerter, spurte ikke om det da, men jordmor sa hun ønsket å sjekke for sikkerhets skyld... dersom jordmor ikke automatisk gjør der så kan du jo spørre om hun kan det...
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Spurte jm om dette tidligere. Hun sa hun godt kunne skjekke, men gjorde det aldri før termin, så du har jo gode sjanser. Spør henne når du skal dit, du. Skal til jm selv på tirsdag. Er da fødeklar og da mener jeg FØDEKLAR :-) Lykke til. Håper hun river og røsker litt så ting skjer fort.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 jordmor tilbød seg å gjøre det. Jeg hadde MASSE vonde kynnere og var DRIT lei... Gjør det ALDRI igjen, det er det værste jeg har opplevd (ikke sjekking av åpning, men tøying av åpningen altså) Nei, da sverger vi heller til sex her i huset. Mye deiligere og langt mer effektivt...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Jeg har både sjekket åpning og blitt tøyd..eller strippet..Syns ikke dette var vondt. Bare litt ubehag.. Bare spør om hun kan sjekke deg, så gjør hun det. Men tror ikke de stripper før du har litt åpning..Jeg hadde 1 cm.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Hva er å bli strippa? Nå sitter både jeg og den vordene mormor her, og vi skjønner ikke hva det er.
line_n & sara Skrevet 12. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2007 stripping er når jm tøyer og fikler litt med livmortappen din! noen få effekt og føder senere på dagen, andre merker ingenting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå