Gjest Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 kommer an på hvilken av dem. BO er ikke like gode, Birkenstock sine er bedre. Clogsene er forferdelige, Holes er helt greie.
Learning to fly Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Ups, visste ikke det fantes så mange. Tror ikke det stod noe på de jeg har kjøpt til gubben .de er helt svarte, og lukter veldig sprittusj syntes jeg, når jeg tok dem ut av posen. Men det forsvinner jo. Posen var gjennomsiktig og knitrete og sveiset rundt hele veien. Ingen logo eller noe. Aner du hvilken type det kan være?
Learning to fly Skrevet 11. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2007 Og kostet 245 for voksenstr
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Jeg kjøpte BO sine. Når jeg var i butikken hadde jeg på men en crocs på ene foten og en BO på andre foten. BO sin var mye bedre og mye billigere. Derfor kjøpte jeg BO sine.
Storebror & Lillesøster Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Jag har bare prøvd bo sine og crocs,og jeg liker bo sine best,de er lettere og bedre på foten,jeg har smal fot og bo sine er mye smalere.
Fire småtroll Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Bare ungene som har her i huset, og min erfaring er litt at du får det du betaler for.. De på Barnas Hus til 299,- er mye bedre enn de til 39,- på Sparkjøp!
Solskinnsdag Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Jeg har et par Cloggens, finere og nettere enn Crocs, og myyye bedre passform til min smale fot. :-) Kjøpte de gjennom jobben til sambo da, så vet ikke om det er noen vanlige skobutikker som har tatt de inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå